Pitti Uomo 87

pitti uomo 87 3840x2160 berskala

Sekali lagi ia adalahmasa Pitti, dan tahun ini lelaki mungkin lebih berwarna daripada tahun lepas. Namun begitu, jika anda melihat kembali liputan musim sejuk tahun lepas anda mungkin akan menyedari bahawa tidak ramai lelaki yang benar-benar memakai kebanyakan pakaian yang dilihat di Florence dua kali setahun. Lebih-lebih lagi mereka mungkin menggunakan aksesori, mungkin kot atau memakai jaket tertentu tetapi jarang sekali anda akan melihat orang di jalan yang kelihatan seperti Pitti Peacocks. Oleh itu, persembahan itu agak seperti catwalk dalam erti kata ia sangat melampau, dan bukannya mempersembahkan pakaian yang sepatutnya dipakai sama sepertinya. Sama ada perkara yang baik atau buruk itu boleh menjadi bahan perbincangan yang panjang, pada penghujung hari adalah menyeronokkan untuk melihat perkara baharu atau gabungan yang boleh menyediakan makanan untuk difikirkan. Jadi tanpa berlengah lagi, Pitti Uomo 87.

Isi kandunganKembangkanRuntuh

Sut hebat dalam warna hijau, digandingkan dengan oren, ungu dan coklat. Contoh sempurna tentang cara mencipta pakaian yang menarik hanya dengan pepejal.

Gelang tangan masih dipakai oleh sesetengah orang, walaupun saya tertanya-tanya sama ada ia akan tetap popular 5 tahun dari sekarang. Juga perhatikan butang mencium. Kira-kira 15 tahun yang lalu, mereka menjadi popular, kemudian mereka agak hilang lagi, dan kini anda boleh melihatnya semula. Secara peribadi, saya bukan peminat mereka – bagaimana dengan anda?



Victor Amaro dengan sarung tangan memandu , jaket kelabu, jaket biru muda, tali leher paisley dan kemeja putih. Nampaknya topi dalam warna cerah agak popular lagi, yang mengingatkan saya sedikit rancangan TVpelantar laluan empayar, kerana mereka juga memakai topi dalam warna yang luar biasa.

Pada pendapat saya, ini adalah gabungan yang hebat dalam warna coklat. Sudah tentu, ia akan menjadi lebih hebat dengan lebih sedikit aksen tetapi pada penghujung hari ia sangat menarik. Boling coklat, mantel coklat melange, sut tiga helai berpetak cantik, dengan selendang motif besar dan boutonniere merah. Bayangkan tiada rantai kunci, dan hanya selendang halus, dan mungkin kot padat - pakaian ini pastinya luar biasa. Seperti yang dinyatakan ia hanya baik.

Ini adalah kot pembalut yang menarik, yang agak pendek, berwarna coklat pertengahan dengan poket tampal . Saya akan memilih tali leher yang berbeza untuk lebih kontras, dan pergi dengan warna coklat yang lebih gelap memandangkan cermin tingkap kelabu muda kain flanel pakaian yang dipakainya, tetapi masing-masing memakai pakaiannya sendiri.

Saya sangat menyukai fabrik kot ini - kepar pepenjuru tebal, dengan sentuhan flanel rambut panjang. Di sini ia dibuat sebagai a kot seragam , yang ok, tetapi saya fikir ia akan kelihatan lebih baik sebagai Ulster .

Lardini dan Nick Wooster telah bekerja pada satu siri jaket patchwork. Saya tidak fikir trend ini akan berlaku tetapi siapa tahu… Mari lihat berapa banyak jaket patchwork yang akan kita lihat pada musim sejuk akan datang…

Kombinasi warna dan corak di sebelah kiri agak cantik. Jalur-jalur halus, cek mini, tali leher padat dan bermotif. Bagi selera saya, kolar baju terlalu besar tetapi sebaliknya kombinasi halus yang akan bertahan dalam ujian masa.

Encik Rossi seperti yang dilihat oleh kain luar

Encik Rossi seperti yang dilihat oleh kain luar

Satu lagi kombinasi yang ringkas namun hebat dalam warna coklat dan biru - pelajari cara menggabungkan dua warna ini di sini.

Biru muda telah menjadi warna Lino untuk beberapa pertunjukan Pitti Uomo yang terakhir sekarang, dan ia sangat sesuai dengannya, walaupun saya mendapati corak jaket dan kot terlalu hampir dari segi saiz dan warna. Apa pendapat kamu?

Seluar jeans koyak sudah pasti menjadi trend yang berterusan selama 15 tahun yang lalu - siapa sangka pada tahun 1999? Di sini ia digabungkan dengan selendang yang panjang dan tebal , mantel lengan raglan, kot sukan dan topi.

Tersenyum di kepala lengan - jelas bahasa Itali oleh Manolo.se

Tersenyum di kepala lengan – jelas bahasa Itali oleh Manolo.se

Grinze, lipatan kecil pada kepala lengan yang bengkak, adalah tipikal untuk jaket Itali selatan. Tiada tukang jahit Jerman, Inggeris atau Amerika yang betul akan menganggapnya sebagai bergaya beberapa tahun lalu, tetapi saya suka variasi. Adalah baik untuk melihat bahawa tukang jahit yang berbeza mempunyai perincian yang berbeza, walaupun secara peribadi saya bukan peminat tegar kepala bahu bahu berjaket.

Gabungan menarik oleh Gianni Fontana dalam warna biru, kelabu dan merah. Walaupun warna-warna itu kedengaran sangat konservatif, Gianni menjadikan pakaiannya unik dengan menggabungkan warna-warna cerah warna-warna ini dengan tekstur yang luar biasa.

Dua lagi pakaian yang kebanyakannya terdiri daripada biru, kelabu dan merah jika anda mengabaikan kot unta untuk seketika. Saya terkejut melihat pakaian elegan ini digabungkan dengan tapak kaki tebal yang chunky kasut derby atau but .

Benar-benar di atas seperti yang dilihat oleh Manolo.se

Benar-benar di atas seperti yang dilihat oleh Manolo.se

Tiada komen.

Plet belakang tengah pada trechcoat untuk lebih kebebasan bergerak oleh Manolo.se

Plet belakang tengah pada trechcoat untuk lebih kebebasan bergerak oleh Manolo.se

Lipatan terbalik pada jaket atau kot sangat membantu untuk mengekalkan julat pergerakan anda. Oleh itu, jika anda mengambil banyak gambar dengan kamera, pilih jaket dan kot dengan lipatan tengah terbalik dengan lipatan menembak di sisi, dan saya berjanji anda akan lebih selesa sepanjang hari.

Ini adalah salah satu pakaian yang menangis untuk perhatian. Saya suka fabrik sut walaupun dalam kombinasi ini ia agak berlebihan untuk citarasa saya - terlalu banyak cermin tingkap. Adakah anda bersetuju?

Semakan tebal daripada Isaia oleh Manolo.se

Semakan tebal daripada Isaia oleh Manolo.se

Cek oren dan biru yang mengingatkan saya tentang fabrik pada akhir 1960-an dan awal 1970-an - adakah anda akan memakai sesuatu seperti ini?

Akhir sekali, kot yang cantik dengan kolar Ulster, kain bertindih lebar dan berbintik-bintik - apa pendapat anda tentangnya?

Untuk lebih banyak pakaian Pitti Uomo, klik di sini.

Kredit Gambar: Yu Yang beforeesunrise.com , Manolo.se, Victor Amaro, F.Y. , Keangkuhan Tinggi , GQ Mexico ,